Re: Wooolne sesje dos

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Nov 1997 - 14:39:29 MET

Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl> wrote:

>Witam,
>Czy ktos zetkna sie z podobnym problemem, i ew. zna rozwiazanie?
>
>Pewien programik (napisany prawdopodobnie w C++ przy uzyciu czegos
>w stylu TurboVision) uruchomiony w sesji dos (nizaleznie czy okienkowo
>czy pelno ekranowo) dziala koszmarnie wolno. Widac nawet jak rysowane
>sa krok po kroku poszczegolne okna menu, tlo, cien okien itd.
>Oczywiscie pod dosem program dziala normalnie. Kombinowalem z
>roznymi parametrami sesji dos, ale bez rezultatu.
>Co ciekawsze, kiedys udalo mi sie go wystartowac z normalna predkoscia,
> [...]

pewnie masz detekcje idle time rozna od 0, czyli wlacza sie po zadanym
czasie. i zajmowanie wolnego czasu na 75 lub mniej procent.
zmniejsz detekcje idle do 0, wtedy sie nie powinno wylaczac.
a tak wogole sprobuj podczas rysowania wciskac i puszczac klawisz
ctrl lub shift. po to by sesja nie przeszla w stan uspienia.

nie mam jak na razie wiecej pomyslow.