Re: Win32OS2; bylo: DOSiX

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 13 Nov 1997 - 16:58:55 MET

Ktos napisal:

Nie wiem do kogo mam pytanie (moze cos sie skopalo na newsach w Cyfronecie, w
kazdym razie nie moge znalezc postingu zacytowanego wyzej przez Mariusza):
piszesz, ze jest faktem, ze DOSiX (nie /2) juz jest. Skad to wiadomo? Czy masz
namiary na jakis dokument? Bo jak wczoraj szukalem DOSiX hotbotem to znalazlem
tylko strone autorow oraz strony z linkami do niej. Natomiast nigdzie nie
trafilem na informacje, ze ktokolwiek " z zewnatrz" widzial to w dzialaniu.
Jesli cos przeoczylem to bylbym wdzieczny za URL-a.

Pozdrowienia,
                Andrzej Eilmes