re:_warpowisko

Autor: przemekp_at_aba.krakow.pl
Data: Thu 13 Nov 1997 - 11:05:23 MET

On Mon, 10 Nov 1997 00:31:06 +0100 (CET), Krzysztof Koczubik wrote:

>hmm, czy przy swoich 3 i 4 groszach nie miałeś zbyt ponurego nastroju ??
>
>Pozdrawiam Krzysztof_K

Jeszcze JAK !!!!

A bylem po lekturze artykulow na temat Netscape 4.0, Win98, NetObjects
Fusion, ViaVoice, Corel Office 8.0 i SmartSuite. Czyli po artykulach o
aplikacjach, ktorych kod IBM MA (w wiekszosci), ale tylko dla Windows 95 lub
NT i NIE MA ZAMIARU DAC WERSJI DLA OS/2.

Dlugo mam pisac kody HTML w EPMie ? Czy naprawde musze sie przerzucic na
VisualAge for Java by utworzyc pare stroniczek WWW?

IBM ma prawdziwy system WIELOWATKOWY, do ktorego Win brakuje dwoch lat
swietlnych (z tego co slyszalem), tylko nijak nie chce dac do niego
aplikacji, chociaz moglby.

Niech nie daje, ale niech nie robi wrazenia, ze ma nas wszystkich
indywidualnych uzytkownikow w DU... i tylko czeka okazji by to swiatu
oglosic.

Mnie nie interesuje System for Java, bo to nie bedzie OS/2 Warp
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A swoja postawa IBM tylko zniecheca
firmy do pisania dla OS/2. Co z tego, ze firma mala? Ale moze doczekalibysmy
Pajaczka dla OS/2? A tak? Bedziesz inwestowal teraz czas i pieniadze tylko
dla idei? Bo Warp jest wielki?!

No, zabieram sie teraz za lekture listu Tomaka Stelmaszczuka (wszystko po
kolei).

Serdecznie pozdrawiam,
Przemys\law Pawe\lczyk

mailto: warpman_at_student.mech.pk.edu.pl
WARPOWISKO: http://student.mech.pk.edu.pl/warpowisko/
WIEDZA I KOMPUTERY: http://student.mech.pk.edu.pl/warpowisko/wik/wik.html