Re:DOSiX; bylo: OS/2 - miejsce i czas

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Wed 12 Nov 1997 - 22:54:26 MET

On Wed, 12 Nov 1997 18:10:18 +0100 (CET), Andrzej Eilmes wrote:

>Natomiast wracajac do OS/2. Rzeczywiscie emulator Win 95 bylby przydatny.
>Prawdopodobnie nawet cos takiego daloby sie zrobic i uruchomic przynajmniej
>czesc programow. Ale to na pewno nie DOSiX.

Byc moze masz racje - tak samo sceptycznie podchodza do tego na zagranicznych
NewGroupach. Jednak fakt jest faktem, ze DOSiX nie /2 juz istnieje. Wiec moze to nie
sa bujdy, ze zrobia DOSiX/2? Tez wypelnilem formularz zgloszenia... :) Ja czekam i na
DOSiX i na ten dynks z Timur Tabi

Lech Wiktor Piotrowski