Moj OS/2

Autor: Radomir Zoltowski (yellow_at_ita.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 11 Nov 1997 - 23:41:55 MET

Czesc wszystkim. Nie pisalem na tej grupce, bo nie mialem OSa na moim
kompie, ale to juz historia. Moj biedny maly komputerek (486DX2-100, HDD
730) pracuje od dzis z dwoma systemami, firm najbardziej sie
nienawidzacych: M$ i IBM. Jak na pierwszy rzut oka, to OS/2 jest raczej
toporny, ale widze, ze jest sprytniejszy, chocby o obsluge HPFS i FAT16
jednoczesnie...

Pisze bo mam procz nieklamanej radosci w sercu troche pytan.
A.
Mam karte muzyczna ESS1868 i po zainstalowaniu systemowego sterownika i
aplikacji multimedialnych, po odpowiednim przyporzadkowaniu IRQ, I/O i DMA
nie mam dalej dzwiekow.
System wyrzuca okno, ze jakies zadanie pracuje w trybie ywlacznosci i nie
bede mial teraz dzwiekow.
Oczywiscie zadna inna DOSowa czy OSowa aplikacja nie pracuje. Jak dla mnie
nie ma to sensu i jestem w kropce. Kazda podpowiedz bedzie mile widziana...

B. (trudniejsze chyba)

Nie wiem jak skonfigurowac prace w sieci. Jestem podpiety do sieci lokalnej
oprtej na LINUXie z obsluga IPX/SPX (Nowell NetWare) i TCP/IP. Swoj IP mam
tez itd... W Windozie zajelo mi to ok. 1 godziny, lacznie z instalacja
karty Zgodnej z NE2000 oraz Dial-Up dla Bezposredniego polaczenia
kablowego. Coz pionierstwo jest trudne :)))

Jezeli to mozliwe, to prosze rowniez o maila bezposrednio do mnie.
Zdrowka!

--
Yellow
permanently -->> yellow_at_ita.pwr.wroc.pl