Re: FixPaki do merlina

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Sat 08 Nov 1997 - 00:03:17 MET

On Fri, 7 Nov 1997 21:40:05 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>ja mam merlin uk, i FP3 US z kernel fixem. nie wiesza mi sie dosowy quake.
>wiesz co ? moze sprawdz czy zmniejszenie dpmi memory do 16mb ustabilizuje
>ci sytuacje.

Nie, u mnie chyba jest wiekszy problem. Instalowalem fixpacka 3, bez kernel fixa,
nastepnie fixpacka 4 - nie udalo sie i system dlugo chodzil z tak do polowy
zainstalowanym fixpackiem. Pozniej odinstalowalem te pol fixpacka 4, ale nie dalo sie
juz odinstalowac fixpacka 3. Walnalem wiec calego 4, bez uprzedniego fix-kernela.
Moze to przez to? Moze fix 4 nie naprawia beldow fix 3? Niedlugo i tak bede musial
znowu instalowac fix 3 jam mi tylko Lotus dosle plytke ze SmartSuitem :)

Lech Wiktor Piotrowski