Re: Demon FTP

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 21:27:53 MET

"Marek ukawski" <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
>On 6 Nov 1997 15:11:09 +0100, S=B3awomir Stachniewicz wrote:
>
>:>On Thu, 6 Nov 1997 12:31:41 +0100 (CET), Marek Lukawski wrote:
>:>
>:>>Witam,
>:>>czy ktos moze polecic jakiego demona ftp pod merlina.
>:>
>:> Mi pod inetd (standardowym) wszystko dziala:
>:>telnetd, ftpd itd.
>czy wtedy bedzie mogl logowac sie anonymous?
>Mi zalezy na takim demonie bym mogl miec np 10 x anonymous i 10 x normal=
>ny
>user
> [...]

standardowy ftpd niestety nie ma takich mozliwosci.
ale on dziala w dosyc ciekawy sposob. transmisje (get/put) maja wysoki
priorytet, a glowny proces przylaczeniowy ma niski. dzieki temu
nie musisz robic limitow na przylaczanie. kto sie podlaczy, dziala
szybko. pozostali co sie podlaczaja, robia to szybko jak host jest nisko
obciazony. jesli obciazenie jest wysokie, to podlaczaja sie coraz wolniej,
wolniej wolniej ......

a uzytkownika anonymous zakladasz jak kazdego innego :)
niestety nie znalazlem w nim opcji podawania email jako hasla.