Re: Gdzie są polskie znaki?

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Fri 07 Nov 1997 - 15:04:03 MET

Slawek Kos - Elektroprojekt Lodz <elpro_at_gryzmak.lodz.pdi.net> napisał(a)
>'>'sebwalos_at_zigzag.pl wrote:
>'>': W Netscape na polskich stronach nie mam polskich znaków.
>'>': Kodowanie po załadowaniu zmieniam ale to nic nie pomaga.
>'>': Wydaje mi się, że spowodowane to jest tym iż nie mam
>'>': zainstalowanych polskich fontów. Czy ktoś może ma polskie
>'>': fonty lub wie gdzie je mogę znaleźć.
>'>': Pozdrawiam Sebastian

Proporcjonalna: Tms Roman
Stała szerokość: Courier

BTW, nie wiem, czy masz ustawione w options/document encoding
Central Europe (ISO 8859-2). Jeżeli Twoja Netszakapa nie ma takiego
ustawienia to znaczy, że masz wersję która tego nie obsługuje.
Zassaj nową.
Nie wiem gdzie jest jeszcze, ale na pewno jest na
ftp://ftp.micros.com.pl/pub/os2/netscape/

BTW. Zajrzyj na strone http://www.agh.edu.pl/ogonki/

Jeżeli WIDZISZ polskie literki, to Twoja przeglądarka jest OK, a strony
które oglądasz są be.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765