Re: Instalacja OS/2 (CD) z twardego dysku ?

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 11:59:28 MET

Leszek KUBRAK wrote:

> [...]

OK, mea culpa. Generowalem dyskietki startowe a nie obrazy z CD.

Poprawiam sie, generuje dyskietki zawierajace obrazy dysk0.dsk,
dysk1.dsk, itd.; wkladam pierwsza (powstala z disk0.dsk) boot'uje sie,
i prosi o nastepna, wkladam druga (powstala z disk1.dsk, nic na niej
jeszcze nie zmodyfikowalem), wyswietla logo i na tym wisi...

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl