Re: Instalacja OS/2 (CD) z twardego dysku ?

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Mon 27 Oct 1997 - 10:27:18 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> No i oczywiscie do d:\install\warp (w tym wypadku) trzeba przegrac
> cala strukture katalogu os2image z CD niczego nie zmieniajac.
> Nie pamietam tylko czy w ...\warp powinien byc widoczny os2image,
> czy jego zawartosc (raczej to drugie)

Cos za bardzo mi to nie wychodzi. Oto co robie:
- Na zainstalowanym OS/2 generuje dyskietki startowe.
- Na drugiej z trzech wygenerowanych dyskietek dopisuje SET SOURCEPATH
  w CONFIG.SYS'sie wskazujace na przegrana instalke na dysku C:
- Bootuje z tych dyskietek
- OS/2 dochodzi do prompta (CMD.EXE) ...
- ... no wlasnie co teraz ?
- Z braku innych pomyslow probuje uruchamiac SYSINST1.EXE sam lub z
  parametrem wskazujacym na instalke ale wyrzuca kompromitujacy
  komunikat zebym skontaktowal sie z vendorem. Probowalem dopisywac
  w najrozniejszy sposob SYSINST1.EXE w PROTSHELL lub SET OS2_SHELL
  ale to jest szukanie po omacku.

???

--
Krzysztof Murkowski