Re: Calder WWW Home Page

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 18:25:29 MET

Mirek Nowakowski wrote:

> Dla scislosci:
>
> 1. Nie zamierzalem konfrontowac DB/2 z Lotusem. DB/2 to klasa sama dla
> siebie.
>
> 2. Na wspomnianej przeze mnie plytce do Publish&Macworld jest IBM
> Internet Connection Secure Server for OS/2 4.02.01 export z funkcjami
> secure ale bez obslugi DB/2. Jest natomiast do zciagniecia z Internetu
> wersja nizsza (4.01), bez funkcji secure ale za to z obsluga DB/2.

To nie tak. Do spinania DB2 z Internetem służy konkretny produkt.
Kiedyś nazywał się DB2WWW i powstał jakieś dwa-trzy lata temu.
Jego sukcesorem jest Net.Data pozwalający spinać z WWW prócz
DB2 także Oracla i Informixa a poprzez ODBC także inne DBMS.
Dostarczany jest razem z pakietami DB2 i Net.Commerce lub jako
odrębny (i płatny) produkt.
BTW: z Internetu jest do ściągnięcia także aktualna wersja ICSS
z blokadą funkcji secure po 60 dniach.
Zakup ICSS na większość platform wygląda tak: z sieci sciąga się
wersję trial a od IBM dostaje się kawałek softu, który utrwala
funkcje secure.
Sporo info o ICSS jest na naszej WWW.

> 3. W Readme.1st do Lotus Domino Go Web Server 4.6 czytamy:
>
> "Lotus Go Webserver is a replacement for the IBM Internet Connection
> Secure Server. If you are migrating from ICSS to Lotus Go Webserver, you
> must uninstall ICSS before installing Lotus Go Webserver. To uninstall
> ICSS on OS/2, open the Installation Utility in the IBM Internet
> Connection secure Server folder. Select IBM Internet Connection Secure
> Server and click Action, Delete. In the Delete window, select all
> components and click Delete. Continue following the instructions on the
> screen."

OK ale nie znaczy to, że linia ICSS jest zakończona - wydaje mi się, że
replacement należy tu rozumieć dosłownie bez dalszych "konsekwencji".

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl