AWE 32 PNP i OS 2 WARP 3 ?????????

Autor: Mojo Rosin (mrosin_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 23 Oct 1997 - 14:53:01 MET DST

Mialem sobie Gravisa Maxa i wszystko bylo dobrze ;-)))))
Teraz wymienilem GUSa na AWE 32 PNP i nie chce mi sie to g....
za cholere skonfigurowac na WARPIE mimo sciagniecia sterownikow i
innych jakis patchy upgradow itd. wywala wszystkie rejestry i zawiesza sie
przy starcie na starych sterownikach wyswietllalo bydle ze nie moze
zinicjalizowac karty

POMOCY !!!! PROSZE !!!! MUSZE !!! MIEC WARPA I MUZYKE !!!

aaa jeszcze jedno wszytskie karty pozostale tzn.sieciowa i modem
przestawilem na nie PNP i tak nic cholerstwo nie pomoglo pogryzlem
wszystkie paznokcie ;-))))))