Re: FP#04 US na w Polsce :)

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Sun 12 Oct 1997 - 02:22:33 MET DST

On Sat, 11 Oct 1997 15:37:54 +0200 (CEST), Wojciech Sachwanowicz wrote:

>A na jakiej planecie jest serwer ftp.gdansk.sprint.pl ?
>Dzisiaj ok. 15:00 probowałem zassać README.1ST (66 kB) z tego
>serwera. Po 15 min. LWPFTP prognozował, że transfer ten zajmie
>ponad 2 godz. W "międzyczasie" ściągnąłem cały FP4 z
>ftp.software.ibm.com. Robilem to przez W3cache.

A mi sie przez proxiego sciagalo 3.1K/s

A teraz problem. Probowalem zainstalowac. Wszystko szlo ladnie, az w pewnym
momencie wywalil, ze Aplikacja wlazala na Unpack2.exe i trzeba zamknac.
Zamykalem, nie iwdac byl, zeby cos zamykal. Jakes dwa pliki (przekopiowane) w
przod wywalal komunikat, o bledzie, mozna bylo dac display LogFile, ale w tym
komunikacie byly jakies znaczki i nie dalo sie odczytac. Problem w tym, ze jak
uruchamiam instalacje drugi raz, to chce kontynuowac i znowu dzieje sie to samo. Nie
mam jak odzyskac tego, co zainstalowal, ani pociagnac instalacji dalej. HELP!

LWP