Re: Problem z Netware i OS/2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 22:28:53 MET DST

On Sat, 11 Oct 1997 11:06:29 +0100, Bartek Rajwa wrote:

>Tylko tym, ze nie ma na nim FixPackow (komputerem jest oryginalny IBM, a
>jak wszyscy wiedza - paradoksalnie - FixPacki raczej kiepsko sie daja
>instalowac na prawdziwych IBMach).

Dramatyzujesz :-) Na pewno nie dotyczy to wszystkich modeli. FixPack
29 PL do Connecta 3 chodzi mi bez problemów na dwóch IBM-ach, PC300 i PC365
Zainstaluj przynajmniej 6-dyskietkowy fix do MPTN, jezeli nie chcesz
calosci.

>Eksperymentalnego? Nie wiedzialem, ze taki istnieje... Jak je odroznic,
>gdzie je znalezc i jak zdecydowac podczas instalacji ktory ma byc uzyty?

Jest albo w kliencie 2.12 albo w fixie do MPTN - nie pamietam.
Mam to wszystko w pracy, sprawdze w poniedzialek i odpisze.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl