Karta dzwiekowa Yamaha OPL3-SA

Autor: Cezary Taraszkiewicz (ctarasz_at_koral.ipe.pw.edu.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 13:54:11 MET DST

Mam kłopoty z zainstalowaniem sterowników do karty dŸwiękowej
DataExpert MED3700 opartej na procesorze Yamaha OPL3-SA2. To znaczy,
sterowniki instalujš się "poprawnie", jednak system odmawia współpracy.
Wyrzuca cały ekran błędów i kończy na komunikacie o niepoprawnej
komendzie PROTSHELL w config.sys i "C:\OS2\PMSHELL.EXE not found".
Sprawdziłem kilkakrotnie, ten plik istnieje. Zaremowanie linii ze
sterownikiem karty sprawia, że wszystko działa. Próbowałem zmieniać
IRQ/IO/DMA karty, również na zgodne ze wskazaniami RMVIEW i nic z tego.
Czy ktoœ ma jakiœ pomysł?

  Z góry dziękuję, Czarek.