OS/2 i serwer NT

Autor: Jan Dubiec (SPAMFILTER.alx_at_rdp.asi.alcatel.es)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 10:04:11 MET DST

Witam,
pisałem już o swoim problemie 10 września. Otórz mam w pracy trzy
serwery postawione na NT 4.0, a na moim sprzęcie zainstalowałem
Merlina. I niestety, nie mogę sobie zamapować zasobów jednego (i tylko
jednego) z serwerów. Moim zdaniem problem leży w parametrach NetBios-a
w OS/2 - to właśnie zasugerował mi w odpowiedzi na mój wrześniowy post
Grzegorz Bodaszewski i na to wskazują wyniki moich doświadczeń.
Opiszę teraz szybko serwery i wyniki działania polecenia
"net view \\nazwa_serwera" dla każdego z nich:

Nazwa serwera Ilość zasobów wyświetlanych Opis serwera
                przez net view (pod OS/2)
SEJL01 16 Backup Domain Controler
SEJL02 243 Primary Domain Controller
SEJL03 12 Backup Domain Controler

No i problem mam z serwerem SEJL02. Przy próbie "Create Connection"
wyświetla mi się "SYS0234: More data is available" i nie widzę żadnych
zasobów tego serwera. Czyżby było na nim za dużo zasobów i któryś z
parametrów NetBios-a w OS/2 nie dopuszczał takiej ich ilości? Jest to
o tyle prawdopodobne, że mogę sobie mapować dowoli zasoby pozostałych
dwóch serwerów; widzę też poprawnie wszystkie wyszarowane zasoby
workstacji pracujących w tej domenie - chodzą one na Win3.x i Win95.
I jeszcze jedno: jeśli otworzę sobie SEJL02 jako folder, to widzę jego
zasoby - ale nie wszystkie.
Moje pytanie brzmi: Czy istnieje parametr NetBios-a określający
maksymalną liczbę zasobów które mogę zobaczyć na danym serwerze lub
workstacji? Jeśli tak, to który?

A tak w ogóle to na http://www.flash.net/~roknrob/sea.htm jest fajny
dokument opisujący problemy pomiędzy OS/2, siecią i Win. Niestety,
nie opisuje mojego. :-(

Pozdrowienia,
/J.D.

/ /_/ / / /_/ / (__ ) / / / __// ,< /_/ CAE Tools Department
\____/ \__,_/ /____/ /_/ \___//_/|_| (_) mailto:alx_at_rdp.asi.alcatel.es