Tradycyjnie problemy z modemem :)

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 21:42:32 MET DST

Witam,
wlasnie walcze z merlinem i modemem no i jestem lekko poirytowany.
kiedy odpale system potem hyperAcces lite to pierwsza proba nawiazania
polaczeni jest ok. modem sie inicjalizuje i laczy.
lecz nastepna proba na po zmianie numeru na inny nic nie daje poza
komunikatem :nie mozna zainicjalizowac modemu
reboot sprzetu i znowu pierwsze polaczenie jest ok.
w config.sys przy com.sys mam parametry (1,3f8,4) (2,2f8,3) (3,2e8,10)
modem wisi na com2.
przypuszczam ze problem tkwi w hyperAcces Lite bo gdy on nie moze
nawiazac komunikacji z modemem to fax works for os/2 moze.
Jakies sugestie?
system: merlin z fp#02 pl
milej nocy zycze
MArek