Re: ZAROBEK BEZ RYZYKA DLA KA DEGO

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 08:16:04 MET DST

On Mon, 29 Sep 1997 09:43:23 +0200 (CEST), Kazimierz Subieta wrote:

>Na matematyce swiat nie stoi, zas filozofia, ze kazdy oszust moze
>nam zrobic co mu sie podoba bardzo mi sie nie podoba. Liczba sztuczek,
>ktore wymyslaja oszusci jest nieskonczona, ostatnio w Grecji oszust
>nacial
>mnie na 30 dolarow, choc sie bardzo pilnuje. Nie opowiem, bo mi wstyd
>(sztuczka z gatunku klasycznych - "na przyjaciela"). Natomiast w tym
>przypadku rzeczywiscie, sprawa jest zbyt drobna, zeby isc na policje.
>
>KS

        Mysle, ze masz racje. A naiwni i tak zostana "wykiwani" - jesli
nie przez tego oszusta, to przez innego. Zas rola ludzi myslacych (nie
"myslacych inaczej" !!!) jest takie oszustwa demaskowac.

        Slawomir Stachniewicz.

*** ***
*** Slawomir Stachniewicz ***
*** e-mail: stachnie_at_alf.ifj.edu.pl ***
*** WWW: http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie ***
*** ***
*** "Zwyciezyc i osiasc na laurach - to kleska ***
*** Byc zwyciezonym i nie ulec - to zwyciestwo" ***
*** ***
*** (Jozef Pilsudski) ***
*** ***