Re: OS2/ Merlin - czy warto....

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 22:27:16 MET DST

sawka <sawka_at_kki.net.pl> wrote:
>Witam.

1.
>Po kilkuletnim uzytkowaniu windy chce sie przesiasc na prawdziwy system.
>Z warpem 3 mialem do czynienia. Wrazenia dobre i zle. Mam pytania o
>merlina.

2.
>Niestety widzialem juz wiadomosci o kilkunastu fixpackach co
>chyba nie jest chluba dla tego systemu. jesli chodzi moje pytania to
>najwazniejsze jest nastepujace:

3.
>czy mozna bezposrednio instalowac oprogramowanie windowsowe (w95) pod
>system czy jest tak, jak w warpie 3, ze trzeba sie przelaczac do okienka
>windowsowego.

4.
>drodie pytanie, to czy warto instalowac polski system, czy jednak leszpa
>jest oryginalna wersja.
>Bardzo prosze o odpowiedz, bo pewnie w ciagu kilku dni zaczne instalowac
>merlina

>Mariusz Sawicki

1.Widze ze masz juz serdecznie dosyc windy. mozesz od biedy probowac NT,
  ale on ma tragiczna 'wydajnosc'.

2.To nie swiadczy wcale zle o systemie. Na kazdy duzy system sa poprawki,
  nie wylaczajac chocby HP-UX, Solaris, SCO-Unix czy kilka innych. nie chce
  mi sie wyliczac. To ze pod merlina sa poprawki swiadczy po prostu o tym,
  ze wbrew pogloskom firma nie porzucila tego systemu samemu sobie.

3.Jest tak samo jak w warp3.

4.Praktycznie to nie ma znaczenia, gdyz w koncu zaczely sie pojawiac fix'y
  takze do polskiej wersji. Wogole zanim zaczniesz instalowac merlina,
  sciagnij sobie fixy.

ode mnie:
5.Pojawil sie FixPak3 . ale odradzam ci jego instalacji, bo za duzo psuje.
  Zainstaluj sobie FixPak1. On dziala jak trzeba. Chyba ze skorzystasz z
  polskiej wersji merlina, to sie lap za FixPak2. tylko ze ja nie wiem
  jak to dziala, bo nie mialem do czynienia.