Re: Dwie sprawy

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Sun 28 Sep 1997 - 14:06:34 MET DST

dechat_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Felix) wrote:
>Pierwsza: Od pewnego czasu Virtual Pascal pluje mi się o plik
>link386.exe. Jest to jakiś linker. Czy ktoś wie czy można tego plika
>skądś ściągnąć? Czy jest darmowy, czy też płatny?

Normalnie jest dostarczany z systemem. Niestety nie mam pod reka maszyny z
OS/2, zeby sprawdzic gdzie siedzi na dysku (chyba w c:\os2 lub w okolicy).
Poza tym skoro " VP pluje od pewnego czasu" a nie "od zainstalowania" to
znaczy, ze poczatkowo konsolidator byl a potem ktos go wyrzucil albo zmienil
sciezki.

                AE