Re: OS2/ Merlin - czy warto....

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Sat 27 Sep 1997 - 10:29:49 MET DST

In <342C06B2.1C3E92D9_at_kki.net.pl>, on 09/26/97
   at 09:12 PM, sawka <sawka_at_kki.net.pl> said:

>Witam.
>Po kilkuletnim uzytkowaniu windy chce sie przesiasc na prawdziwy system.
>Z warpem 3 mialem do czynienia. Wrazenia dobre i zle. Mam pytania o
>merlina. Niestety widzialem juz wiadomosci o kilkunastu fixpackach co
>chyba nie jest chluba dla tego systemu.

Fixpacków było bodajże 3 a nie kilkanaście (mogę się mylić).
IBM przynajmniej się nie wstydzi fixpacków, w przeciwieństwie do
Microsoftu, który do W95 fixpacków popełnił więcej.
Poza tym jak inaczej nazwać np. to, że nowe wersje jądra Linuxa pojawiają
się co kilka-kilkanaście tygodni? Czy to nie są fixpacki?

>jesli chodzi moje pytania to
>najwazniejsze jest nastepujace:
>czy mozna bezposrednio instalowac oprogramowanie windowsowe (w95) pod
>system czy jest tak, jak w warpie 3, ze trzeba sie przelaczac do okienka
>windowsowego.

OS/2 nie obsługuje oprogramowania z W95. Mówię oczywiście o prawdziwych
programach z W95. Generalnie w tym temacie nic się nie zmieniło.

>drodie pytanie, to czy warto instalowac polski system, czy jednak leszpa
>jest oryginalna wersja.

To chyba zależy tylko od tego czy system musi z tobą gadać po polsku, czy
nie.

>Bardzo prosze o odpowiedz, bo pewnie w ciagu kilku dni zaczne instalowac
>merlina

A generalnie polecam.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956