Re: ET6000 i gasniecie ekranu

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 26 Sep 1997 - 01:09:07 MET DST

stefan_at_ns.pcplus.com.pl (Tomasz Stafinski) wrote:

>Opis na podstawie telefonu kolegi... opisuję tak dokładnie jak sam
>się dowiedziałem:
>Jest sobie karta ET6000, OS/2 4.0 PL. Po otwarciu sesji pełnoekranowej
>DOSa monitor zrywa synchronizację i nie pomaga nic oprócz trzech króli
>Ctrl-Esc, Alt-Esc nic nie daje. Pełnoekranowa sesja OS/2 działa, ale po
>wpisaniu "command" wywala się. Jakieś opcje sesji zmienić??? Bo nowy driver
>do karty również się nie instaluje - wymaga DOSa pełnoekranowego.

To jest prawdziwy Tseng czy kundel ?
Ja mam Warpa 3, 'burka' z ET6000 i podobny problem z pelnoekranowymi
sesjami Windows - z tym, ze nie wywala sie calkiem, po powrocie w
tryb PM wszystko wraca do normy. Podejrzewam drivery, ale - szczerze
mowiac - nie bardzo mialem czas i ochote z tym walczyc, po prostu
uzywam tylko okienkowych sesji Windows.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl