Re: problem z requesterem

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 24 Sep 1997 - 16:16:28 MET DST

On 24 Sep 1997, Jaroslaw Tabor wrote:

> Bo to sie instaluje programikiem dostarczanym z fixpakiem a nie przez CSF.

Na dyskietkach do fixa nie ma zadnego specjalnego programu do instalacji
("typu" install.exe lub setup.exe). Jest tylko to co standardowo jest na
dyskietkach kickera. Dokladnie sa takie pliki, ktore moga byc kandydatami
na program do instalacji:

95-11-20 14:04 50152 49 archoff.exe
97-01-10 17:43 4736 0 fs1.exe
97-04-14 17:15 289648 0 fservice.exe
96-11-14 14:37 15359 0 ibmcsflk.exe
94-09-23 5:23 58256 0 pack.exe
97-04-14 17:15 316256 3543 service.exe
94-09-23 5:24 72048 0 unpack.exe
94-09-23 5:25 77200 0 unpack2.exe

Tylko dwa wydaja sie sensowne: service.exe i fservice.exe. Skadinad
wiadomo ze service.exe to PM Frontend dla programu fservice.exe. Zawsze
uzywalem wiec fservice.exe (wole miec kontrole nad tym, co robie) bez
zadnych problemow. W README.inf opisany jest rowniez sposob z bootowaniem
z dyskietki csftool1 ale nie chce mi sie robic tylu dyskietek (szesciu) i
nigdy nie musialem tego robic - instalowalem z dysku.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl