PMMail i ISO-8859-2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 21:17:48 MET DST

Ave!

Dotyczy PMMail 1.92, ale chyba i wczesniejszych. Zauwazylem, ze jezeli w
naglowku listu zdefiniowane sa pola:

ale _b r a k u j e_

to program nie dokonuje prawidlowo konwersji ogonkow. Czy inni
uzytkownicy takze to potwierdzaja? A moze to tylko ja jestem taki
"opozniony w rozwoju" i ktos juz dawno napisal jakis filtr, zeby to
naprawic? Po co mam pisac sam, skoro moze juz wczesniej zrobil to ktos
inny? :-)

Zaciekawione OSciski!
Mirek Nowakowski

PS. Mialem Ci ja malenka partycyjke z Wingroza*95. W celach
edukacyjno-korepetycyjnych [ludzie lubia sie uczyc jakis durnych rzeczy]
tudziez zeby sie calkiem nie uzaleznic od "Smiechu warte". Wczoraj
musialem wyprowadzic z domu jeden twardzielek. Wlaczam kompiuter po tej
drobnej amputacji i w boot-managerze _przez_ _pomylke_ wybieram ladowanie
Wingrozy. I wiecie co? Stwierdzila, ze KARTA GRAFICZNA jest jej nieznana
i koniecznie potrzebuje do niej sterownikow, bo inaczej sorry, Winnetou,
ale tylko 640x480 i 16 kolorkow. Kurde, ale to jajcarski "system" :-)

Oczywiscie jak tylko zebralem szczeke z podlogi to dalem fdisk tudziez
format d: /fs:hpfs, ale co sie obsmialem to moje!