pomocy ! - cos mi skasowalo tablice partycji

Autor: Darek Arcimowicz (arcimek_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 23 Sep 1997 - 15:37:22 MET DST

-Czolem
mam dosc powazny problem: po normalnym shutdown - system nie zaladowal sie
z dysku. Po podniesieniu z dyskietek okazalo sie, ze dysk 850 MB jest
czysciutki.
Dosowy Norton Disk Doctor z NU8 odtworzyl tablice partycji (dosowa) i dane
z C: sa dostepne. Niestety merlin byl na extended D: HPFS i tu kicha.
Czy ktos moze podeslac mi mailem jakis util, ktory moze to naprawic ? czy
cos takiego jest w ogole ????

POMOCYYYYYYYYYYY !!!!!!!

Mialem tam troche waznych danych (pomijam ponowna potrzebe instalacji
systemu).

pOSdrowionka
tomek

P.S.
odpowiedzi prosze na mail, bo korzystam tu przelotnie z PC kolegi.
tomek1_at_bbs.pbks.pl