Yamaha 400tx i OS/2

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 16:05:05 MET DST

Witam,
zakupilem sobie jakis czas temu ww. cd-r potem zas program cd-gear 3.32 i
qpa.
System tzn. merlin widzi nagrywarke i poprawnie ja rozpoznaje sprawdzone w
Menadżerze urządzeń jest podpięta pod SCSI Adaptec 2920 i mogę ją używać
jako zwykłego czytnika cd-romów.
Problem jest w tym że gear jej nie widzi, a elektroson juz nie prowadzi
supportu dla os/2.
MOze ktoś wie jak sobie z tym poradzic?
MArek
PS.
firma w której kupiłem ww. urządzenie i program stara się coś załatwić
lecz idzie im to jakoś cienko.
MArek