Re: pcANYWHERE dla OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Sep 1997 - 13:40:04 MET DST

Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= <trzypion_at_micros.micros.com.pl> wrote:
>MPEC <mpec_at_polbox.com> napisał(a)
>Jest, zobacz do symanteca. A poza tym jeszcze remote control w samym os/2
>warp connect i pare innych....

> /_ _______ Adam Płaszczyca (48 12) 6493572

potwierdzam, jest. tylko nie wiem czemu, jakos trudno mi sie bylo
dokopac na stronach symanteca do informacji, ze to ma wersje takze
dla os/2 .

aha. przy kupnie pakietu od razu zaznacz, ze chcesz miec mozliwosc
komunikacji po directCOM, modemCOM, ipxLAN oraz tcp/ipLAN .
to jest niewiele drozsze od wersji zubozonej, a przydac sie moze.