Re: Warpowisko - nowa dyslokacja

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 14 Sep 1997 - 17:35:41 MET DST

"Jacek Pietraszek" <pmpietra_at_mech.pk.edu.pl> wrote:
>Uprzejmie informuje, ze wygnane z Lupusa Warpowisko
>znalazlo schronienie u nas na Politechnice. Obecny jego=20
>adres to http://student.mech.pk.edu.pl/warpowisko/
>
>Zwracam uwage na koncowego slasha (jest konieczny, nie
>wiem dlaczego; moze ktos mnie oswieci ;^) ).

dla katalogu (z domyslnym np. index.html) dzielonko zawsze jest obowiazkowe.
jesli nie podasz dzielonka, to niektore www servery zwracaja do przegladarki
informacje o przeniesieniu strony. tak ze przegladarka sama sobie
to dzielonko dopisuje, mimo ze ty nie wpisales.

a lupus jest glupi ze przegonil takie fajne strony. teraz nie mam
co tam czytac.

>Jacek Pietraszek

dzieki za info dot. przeniesienia.