Re: Polskie fixy do Warp 3 i 4 - dostÓpne

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Sep 1997 - 15:30:19 MET DST

On Thu, 11 Sep 1997 13:30:59 +0200 (CEST), Marek Sawicki wrote:

>Z przyjemnością donoszę, że na serwerze IBM ukazały się dostępne dla
>wszystkich fixy do polskiego i środkowoeuropejskiego OS/2.
>Oto lista najnowszych fixów:
[CIACH]

To sie nazywa wlasciwa wiadomosc we wlasciwym momencie. Wlasnie wy....
(niedomowienie) FixPaka #3 razem z #1 i chcialem na nowo instalowac #1. A
tak zainstaluje polskiego #2 :-)

>Polecam uwadze te polskie i CE fixy. Odradzam natomiast instalację fixa
>nr 3 do Warp 4 US.

Potwierdzam. Po zainstalowaniu FixPaka #3 wykrylem nastepujace zjawiska:

Pozytywy ;-)

1. Okno Zecera po uruchomieniu nie pozostawalo na ekranie.
2. W oknie "Lista okien" z Object Desktop Professional zaczela mi sie
rozwijac lista ostatnio wydanych polecen.

Czyli w sumie bzdury.

Negatywy:

1. Przestal dzialac PMMail z wieloma kontami (z jednym dziala) -- SYS2070
2. Przestal dzialac Arkusz z IBM Works -- SYS2070
3. Uruchomienie PMINews _przed_ PMMail powodowalo, ze PMMail nie zciagal
i nie wysylal poczty, a przy wychodzeniu (a czasem "na wejsciu")
generowal -- oczywiscie! -- SYS2070.
4. System zaczal glupiec przy przelaczaniu sie miedzy oknem WinOS Full
Screen a Pulpitem: minimalne straty to zniszczenie wskaznika myszy.
Bywalo i gorzej (np. z Pulpitu znikaly wszystkie ikony, pozostawal tylko
WarpCenter), choc nigdy nie doszlo do calkowitego zalamania systemu, choc
to raczej zasluga WatchCata. Sprawdzone na ATI Mach64 i miro 20SD.
5. Sesje WinOS Seamless mialy problemy z otwarciem okna we wlasciwym
rozmiarze (np. trafialy mi sie dwa paski tytulu w MGX Designer 4.01a TE).

Dalej nie sprawdzalem, bo mnie krew zalala i wycialem drania. A utrzymal
sie u mnie tak dlugo tylko dlatego, ze mialem tygodniowa przerwe w
zyciorysie internetowym (na zagle!).

OSciski!
Mirek Nowakowski