OS/2 i serwer NT

Autor: Jan Dubiec (SPAMFILTER.alx_at_rdp.asi.alcatel.es)
Data: Wed 10 Sep 1997 - 13:22:17 MET DST

Witam,
zainstalowałem sobie w pracy Warpa 4.0 bez żadnego FP i mam
problem. :-) Mam w pracy trzy serwery postawione na WinNT. Dwa z nich
mają niewiele zasobów i właśnie z nimi nie mam kłopotów. Natomiast ten
ostatni (dla mnie najważniejszy) sprawia problemy. Nie mogę sobie w
żaden sposób zamapować katalogów na nim ani też podłączyć się do
kolejki drukarki. Gdy w "Create connection" wybiorę ten serwer pojawia
mi się "SYS0234: More data is available" i nie wyświetlają się zasoby
tego serwera. Żeby było śmieszniej, to gdy otworzę sobie ten serwer
jako folder, to widzę wszystkie zasoby i mam dostęp do tych, które
mnie interesują. Czy ktoś z szanownych mógłby mi pomóc?
I jeszcze jedno. Przy logowaniu się do sieci pojawiają mi się dwa
komunikaty: "Any logon assigment, applications, or profile.cmd could
not be retrived to be set up or run by the logon program. NET8191"
oraz "Your home directory could not ge set up. NET8191". No i w końcu
jestem zalogowany.
Novell i TCP/IP chodzą bez problemów.

Pozdrowienia,
/J.D.
/ /_/ / / /_/ / (__ ) / / / __// ,< /_/ CAE Tools Departament
\____/ \__,_/ /____/ /_/ \___//_/|_| (_) mailto:alx_at_rdp.asi.alcatel.es