Re: Dzwonienie do tepsy

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 09 Sep 1997 - 12:12:55 MET DST

On Tue, 9 Sep 1997, Jan Ryszard Plucinski wrote:

[CIACH]
> Tego nie wiem, ale na pewno trzeba napisać:
> \r
> sername:
> ppp
> ssword:
> ppp
> \r

Roznica miedzy tym co podalem ja (za Helpem) i Ty polega na tym, ze w
Twoim skrypcie identyfikator uzytkownika i jego haslo podane sa
bezposrednio w tresci skryptu. Ja podstawiam wartosci zdefiniowane w
odpowiednich polach dialera. Jezeli stoi w nich "ppp", to oba skrypty
dzialaja tak samo.

> Taka sekwencja działa, pod warunkiem, że używasz SIO:
> COM spod OS/2 v.4 nie działa...

Przesada. Mam standardowy COM, dziala mi w Warpie 4.0 PL bez fixpakow i z
nimi, dzialal mi tez w Warpie 3.0 US oraz PL.

OSciski!
Mirek Nowakowski