ESS 1868 pnp

Autor: mail.zigzag.pl_at_zigzag.pl
Data: Tue 09 Sep 1997 - 01:36:34 MET DST

Kupiłem kartę muzyczną ESS 1868 pnp i mam problem z Voice Managerem.
Wybrałem ją ponieważ Merlin posiada drivery do niej. Co prawda to
program instalacyjny znalazł ją bez problemów. Nawet po zrestartowaniu
zadziałała. Dzwięki Wav, mid i CD odtwarzany słychać i to bardzo dobrze.
Zauważyłem jednak że po odpaleniu gry Roids coś się dzieje z dzwiękiem
- jakby coś przerywało, co dobrze słychać gdy strzelam.

Próbowałem uruchomic Enrollment i Navigation działa, ale są problemy
z Dictation.

Czyżby jedynym rozwiązaniem było pozbycie się karty?

                                Sebastian.