Re: ESS 1868 pnp

Autor: Piotr Popik (nfpopik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 08 Sep 1997 - 10:33:05 MET DST

On 7 Sep 1997 19:34:22 GMT, sebwalos_at_mail.zigzag.pl wrote:

>Czy ktoś mi może powiedzieć jak skonfigurować kartę muzyczną
>ESS 1868 pnp aby odpalić Voice Managera. Już ściągałem różne
>drivery i nie działa.
>Czy dokupienie WaveTable'a rozwiąże mój problem.

Hej, nie wiem jak zainstalowac ESS, ale dokupienie wave table na pewno
nie ma nic do rzeczy: WaveTable zawiera probki do grania plikow MIDI,
co ma sie nijak do funkcji dyktowania...

Jakie masz problemy z VT? Czy mozesz odtwarzac pliki *.wav? Czy mozesz
grac plyty kompaktowe? Jesli nie, to rzeczywiscie problem z
driverami/instalacja, jesli tak, to moze ta karta rzeczywiscie na
niewiel sie zda. Ja mam klon SB AWE32 i jest OK (tzn, np. bez
porzadnego miksera, ale dziala)...

Na razie, Piotr