Re: FIX pak 3

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Tue 02 Sep 1997 - 09:30:07 MET DST

On Mon, 1 Sep 1997 13:44:38 +0200 (CEST), Piotr Popik wrote:

>Hej,
>
>Zgadza sie, mialem tak samo.... Natomiast raczej na pewno FIX 3 nie
[...]

        Próbowałem na trzech komputerach z "gołym" Warpem 4 UK:
na jednym FixPaka 2, na dwóch FixPaka 3 - i zawsze się zachowywało
tak samo: po "Processing locked files" był komunikat o Win32s,
reboot i potem już wszystko się wczytywało normalnie. FixPaki
instalowałem przez uruchomienie SERVICE.EXE a nie przez start z
dyskietek systemowych CSF. Na tym pierwszym pececie zainstalowałem
też FixPaka 3 na FixPaku 2 - wszystko przebiegło gładko.

        Wniosek: nowy WIN32S "żre się" z kernelem sprzed FixPaka 2
(albo z jego częścią, która nie była jeszcze usunięta).

        Niestety, sesje VMB DOS-u nadal nie działają tak, jak trzeba
(charakterystyczne dla Merlina, w Warpie 3 US i PL było w porządku):
przekłamywana jest większość znaków wprowadzanych z klawiatury
(np. wciśnięcie litery jest odczytywane jak Alt-litera). Może ktoś wie
coś więcej na ten temat? Sesje VMB działają na tej samej zasadzie,
co "DOS from drive A:" (są opisane w książce Włodarza).

        Sławomir Stachniewicz.