Re: Partycje Windows NT i OS/2

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Mon 01 Sep 1997 - 13:43:37 MET DST

Hej

Primo :
Podziekuj Micro$oftowi za wycofanie sie z obslugi HPFS od wersji 4.0 NT.

Secundo :
Przepraszam, nazwy komend pisze z pamieci (moje NT nie sa ani
angielskie, ani polskie) ...
Musisz byc Administratorem.
Otwórz menu Start, Programy, pod kreska jest cos w stylu Administrative
Tools, wybierz Administrator dysków (bedzie ostrzegal, ale daj OK).
Klknij prawym klawiszem myszy na partycji HPFS i wybierz komende Assign
Drive Letter i w okienku wybierz Don't assign drive letter.
Powtórz na wszystkich partycjach HPFS.
Komenda ma skutek tylko dla NT

Tertio :
Gdybys mial problemy, pisz