Re: FIX pak 3

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 20:28:03 MET DST

On Fri, 29 Aug 1997 18:49:35 +0200 (CEST), Jaroslaw Tabor wrote:

[CIACH - na temat SYS2070]
>Pytanie: Czy wystarczy dac starego kernela, czy tez trzeba wywalic calego fixpaka ?
>Zreszta zaraz to sprawdze i powiem czy to cos daje....

Ja bym sie nie wyglupial. A zanim zaczniesz eksperymentowac, radze
zajrzec na comp.os.os2.apps i comp.os.os2.mail-news. Tam juz zdaje sie
ktos probowal podmienic tylko kernela, ale nie pamietam, co mu z tego
wyszlo (zdaje sie, ze nic, jakby bylo inaczej, to by o tym bylo glosno).

U mnie arkusz kalkulacyjny tez sie wywala, ale to jest jedyne, co mi nie
chodzi. Poniewaz z niego nie korzystam, to troche sie waham z powrotem do
FixPak#1.

OSciski!
Mirek Nowakowski