Re: Ceny edukacyjne na oprogramowanie IBM

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 08:09:03 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Które strony ?

> Tomasz Stelmaszczuk

niestety wszystkie. glownie chodzi o to ze niebieskie przyciski
wlaza na siebie. np. strona glowna jest calkowicie OK,
ale strona software.html to juz przyciski zalaza.
jak na sile ustalasz szerokosci tabel, to zawsze takie cyrki sie dzieja.
masz niepodomykane </TR> i </TD> . czym ty to robiles ? jakims microsoftem ?

ps: hehehe :)))))))))

a poza tym to bardzo zly pomysl ze zakladasz szerokosc 723. co bedzie
jesli ktos sie podlaczy sterownikami standard vga gdzie jest tylko 640 ?

juz nie truje na tej grupie. chyba powinienes to skonsultowac
na pl.comp.www i pl.comp.www.nowe-strony (raczej ta druga)

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |