Pierwsze wrazenie z FixPaka#3

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 25 Aug 1997 - 13:35:43 MET DST

Ave!

Zainstalowalem wlasnie FixPaka#3 na FixPaka #1 US zainstalowanego na
polskim Merlinie.
Pierwsze wrazenie jest takie, ze wreszcie okienko klawiatury POLKEYB z
pakietu Zecer (wykorzystuje to przy pracy z aplikacjami Windows) nie
zostaje mi na ekranie na wieki wiekow, ktora to upierdliwosc
towarzyszyla mi od poczatku pracy w Merlinie do chwili bezposrednio
przedobecnej!

OSciski!
Mirek Nowakowski