Re: Konwersja w FTP

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 16:33:42 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> robi w locie
> zdziwiłem
> W Warp 3.0 Connect też. Ja się nie zdziwiłem. OS potrafi.. Ale
> siedzšcym
> obok szczeki opadły: z lewej windowmanowi z zazdrości, a z prawej
> Unixmanowi (admin) kiedy wypowiadał pochwałę. Tak na marginesie, to
> klawiszki pgup, pgdown, home i end tez chodza....

Nie chce tu robic reklamy ani nic takiego ale oesowy telnet nie jest
jedyny - mam telneta w win'95 ktory tez cos takiego robi prawie ze od
razu. Nazywa sie toto NetTerm i jak sie mu ustawi czcionke "Courier New"
i skrypt (cokolwiek to znaczy w odniesieniu do czcionki) "Europa
Srodkowa" to dziala dokladnie tak jak oesowy. Fakt ze on to ma bez
koniecznosci konfiguracji i jest w systemie (NetTerm to oczywiscie
shareware)! Niestety klawisze pgup i reszta z tamtych okolic klawiatury
jednak nie dzialaja wiec wyzszosc Swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca
zostala udowodniona.
c.k.d.