Re: OS/2+Windows NT

Autor: Jan Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 21:39:31 MET DST

> szczerze odradzam. microsoft nie potrafi pisac programow
> obslugujacych partycje dysku. fdisk windowsowy, o ile sam nie zalozyl
> partycji, moze dokladnie rozwalic te ktore juz istnieja na dysku.
> tak wiec przed takimi eksperymentami szczerze polecam jakakolwiek
> forme zabezpieczenia wszystkich danych ktore sie znajdowaly sie na dysku

Niezaleznie od sympatii czy tez jej braku dla produktow Microsoftu nie sadze, aby
ustawienie aktywnej partycji skonczylo sie katastrofa. Istotnie - podobne
eksperymenty z boot-managerem (MS-DOS+OS/2, OS/2+Linux) realizowalem
zazwyczaj tworzac partycje fdiskiem nie pochodzacym od Microsoftu.

> no wiesz co ? wrzuc to sobie na WWW. sign ma miec do 4rech linijek.
> jak ktos sie zainteresuje, to i tak zajrzy na WWW. kto nie jest
> zainteresowany, to tylko popatrzy z politowaniem.
> --
> /===================================\ oOOo http://www.agh.edu.pl/ogonki/
> | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |

Niektorzy traktuja Internet wylacznie jako rozrywke, ja korzystam z niego glownie
w sprawach zawodowych. Mam zwyczaj podawac komplet namiarow na siebie -
jezeli kogos to drazni, to trudno. Wole taki obyczaj niz fikcyjne adresy
umieszczane w korespondencji - za anonimami nie przepadam. W dodatku moj
program pocztowy (Quarterdeck Message Center) pozwala na zdeiniowanie
wylacznie jednej sygnatury, wiec stosuje ja zarowno w prywatnym e-mailu jak i w
newsach. Sadze, ze odruch politowania mozna zachowac na wiele innych okazji w
Internecie ...

                                                                                    Pozdrowienia - Jan Waliszewski