sie w OS/2

Autor: Jan Ryszard Plucinski (junidas_at_polbox.com)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 12:27:04 MET DST

Witam!
Nareszcie -po wielu kombinacjach i kˆopotach- mam siec na 2 PC
pod OS/2 Warp 4 ANG, dŤwiŠk, internet na jednym z PC (bŠdŠ
walczyˆ o puszczenie go w mojej sieci na drugi) i jest prawie OK.
Mam kˆopoty z dostrojeniem DOSa: w Warp 3 przeˆĽczanie aplikacji
chodziˆo lepiej, ale poniewaž zmieniˆem i pˆytŠ gˆ˘wnĽ, wiŠc
podejrzanego jeszcze szukam.
A tak szczerze: kocham OS/2 - czy jest kto˜ jeszcze? Bo trochŠ
czujŠ siŠ jak epigon...
Z powažaniem
Jan Ryszard Pluciäski
Poznaä