Re: CD i dlugie nazwy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 13:23:37 MET DST

mw_at_sunrise.pg.gda.pl (Marek Wojciechowski) wrote:

>jest jakis powszechny standard zapisu dlugich nazw na CD (CDFS?),
>ktory jest w stanie odczytac kazdy system.
>A moze jest jakis *.IFS czytajacy dlugie nazwy z windzianych CDkow?
>
> Marek Wojciechowski

Dlugie nazwy na plycie sa widoczne bezposrednio przez ose.
strzez sie tylko jednego. lepiej nie rob plikow, ktore zawieraja
w nazwie dwa znaki '.' . czyli dwie kropki. nie wiem, chyba cos jest
zrabane w driverku. bo takie pliki mozna odczytac, ale ich nazwy ja
jakims cudownym sposobem skracane do drugiej napotkanej kropki, ale bez niej.

aha. jeszcze jedno. os/2 jako rozszerzenie uznaje wszystko w nazwie,
co sie znajduje po pierwszej kropce. dla mnie to troche dziwne,bo powinien
kropki liczyc od konca a nie od poczatku.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |