Re: CD z programami dla OS-a

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 00:56:36 MET DST

Tomek Siek <tomek1_at_bbs.pbks.pl> wrote:

>to chyba przez ten ch*y upal - przygrzalo mi zwoje :) i zacmilo pamiec.
>Widzialem informacje na temat zakupu CD ale to bylo na ftp'ie cdrom :(,
>Na hobbesie nei ma takiej informacji, ale jest tam e-mail kogos, kto sie
>zajmuje tym archiwum. Podejrzewam, ze wyslanie tam listy na pewno
>przyniesie efekt w postaci otrzymania konkretnych informacji.
>tomek

Faktycznie, mozna to zalatwic via www.cdrom.com i kosztuje 29,9 USD.

Choc mialem nadzieje, ze moze da sie to kupicw kraju, swego czasu
zajmowal sie tym "Software", ale teraz nie odpowiadaja na maile.

Dziekuje i Pozdrawiam
Przemek

    Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl
Cracow University of Technology al. Jana Pawla II 37
tel (+48+12) 480555 ext.3480 PL-31-864 Krakow, Poland