Re: CD z programami dla OS-a

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 12:10:23 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> Niestety mam prenumerate z CD ( na szczescie za dwa miesiace sie konczy)
> przez sentyment do starego KOMPUTERa, ale poza informacja na druczku do
> prenumeraty ze co miesiac na CD sa programy pod Win, DOS, OS/2 to cala
> zawartosc pisma jak i CD-kow jest M$-only. Raz sie wysilili i dodali
> Virtual Pascal, ale na tym koniec.
>
> Tak swoja droga ciekawe czy nie mozna by pociagnac ich do odpowiedzialnosci
> za swiadome wprowadzanie w blad potencjalnych prenumeratorow.
>
> Marek Wojciechowski
>
> ------------------------------------------------ mw_at_altis.chem.pg.gda.pl ---

Czolem,

ja juz raz do nich mail'owalem, ze czuje sie oszukany reklama softu dla
warpa w pismie i brakiem rzeczonego na CD.
Przeprosili uprzejmie i poinformowali, ze beda czasem cos dawac, ale
skonczylo sie na usunieciu informacji o programach dla os'a we wklejce
reklamujacej ich CD. Przy okazji zostalem poinformowany o niewielkim
(!!!) zaintereoswaniu os'em. Stwierdzilem, ze skoro zespol redakcyjny
IDG odpowiedzialny za PCW Komputer cierpi na tak silne uzaleznienie od
M$ to szkoda czasu na czytanie i forsy na kupowanie tego pisma :)

Chociaz moze warto by bylo troche ich "pocisnac" to posadza kogos do
popisania troche o warpie w PCWK i dolozenia troche softu na CD. W koncu
to ma byc tabakiera dla nosa a nie odwrotnie :))

pOSdrowionka
tomek

P.S.
Tez ich kiedys prenumerowalem i miedzy innymi dzieki lekturze
ich pisma uzywam os'a (45 trial v3 potem 3 i teraz merlin).