Re: problem z instalacja merlina

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 31 Jul 1997 - 22:51:06 MET DST

"Marek Lewczuk" <lewy_at_polbox.com> wrote:
>mam problem z instalacja merlina.......
>1.jhak zrobic by instalacja sie odbywala z hdd......piewrsze trzy dyskietki
>normalanie
>a pozniej jak

musisz miec do tego dwie partycje. jedna z FAT na ktora przegrasz
wczesniej katalogi z OS/2 z poziomu DOS, a druga juz jak chcesz,
najlepiej HPFS na ktorej zainstalujesz osa. po prostu odpalasz
z dyskietek, a on sam powinien znalezc gdzie lezy merlin.
musisz zachowac taka sama strukture katalogow jak na plycie. nie mozesz
zgrywac tego do podkatalogu.

>2.czy programy spod windows 95 beda lazic pod os
>....czekam na odpowiedz.......<lewy_at_polbox.com>

slyszalem ze niektore mozna zmusic, ale mi sie nie udalo. za to z 3.11 chodzi
znaczna wiekszosc. nie dziala doslownie kilka, ktore i tak maja dzialajace
odpowiedniki :)

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |