Re: Drogie rozwiazanie na Tsenga

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 30 Jul 1997 - 20:26:58 MET DST

jurgens_at_elektron.pl (Jerzy Ratajczak) wrote:

>Ale i tak trzeba zkladac z dwoch pakietow :))

> jurgens

jak by nie patrzec, tylko tego dalo sie sprowadzic do postaci normalnej :)
(jak mawiaja matematycy). instaluje sie nowe drivery, a ze starego
dogrywa sie (a wlasciwie sie podmienia) tylko jeden plik. co ciekawe,
plik nie jest dla os/2 lecz dla sesji dosowych i oczywiscie windy.
gdyby kto pytal, sluze instrukcja.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |