Re: Instalacja OS/2 Warp 4 - problem z siecią

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 11:41:27 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:

>Nie zgadzam sie. Drivery Eagle NE2000 u mnie dzialaja bardzo dobrze, w
>odroznieniu od driverow dolaczonych do karty - w ogole nie chca dzilac.
>
>LWP

u mnie tez dzialaly bardzo dobrze, dopoki nie pokusilem sie
o instalacje supportu netware. troche kopiowania i zapychania karty
powodowalo, ze strzalka myszy robila sie zolta, i .... wszystko zamieralo.
nawet 3 paluchy nie pomagaly. reset only.

tcp/ip w zasadzie dzialalo, ale ....... nie przy polaczeniach lokalnych.
tu tez wyzszy transfer powodowal bardzo podobny objaw. ftp'owanie z siebie
do siebie nie ma sensu, bo dane nie sa przepychane przez karte. najlepiej
sprawdzic transfer z jakims komputerem obok. z reguly zdycha.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |