Re: Jak zainstalowac Fixpacka 2

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Tue 29 Jul 1997 - 09:19:01 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:

> Pomeczylem troche, ponaprawialem archiwa i mimo ze sa bledy crc, to sie
> rozpakowuje. Jednak mam problem - jak zainstalowac fixpaka? Instrukcje w
> readme i w readme.cid sa jakby nie do tego. W jedynce to bylo fajnie -
> program sie wlaczal i wszystko instalowal, albo robilo sie to z dyskietek.
> Tutaj mam problem, poniewaz jest katalog z plikami z koncowkami *.??_. I
> nie mam pojecia co zrobic.
Walczylem z tym wczoraj i tez qpa,
1. rozpakowalem bez crc :)
2. skopiowalem 2 dyskietki cid (xcopy /s) do katalodu gdzie rozpakowalem
fix paka,
3. wygenerowalem plik RESPONSE.FIL

:LOGFILE C:\OS2\INSTALL\SERVICE.LOG
:FLAGS REPLACE_PROTECTED REPLACE_NEWER
:SOURCE f:\fix\
:SERVICE
:SYSLEVEL c:\OS2\INSTALL\SYSLEVEL.OS2
:ARCHIVE c:\ARCHIVE

4. uruchomilem merlina w lini komend (alt-f1, f2)
5. napisalem :
f:\fixpak\fservice /s:f:\fixpak /r:f:\fixpak\response.fil /cid
i qpa wywalilo sie z komunikatem ze w pliku response.fil jest blad w
lini 6
6. katalog c:\ARCHIVE istnieje i jest w nim pozostalosc po fix paku #1
7. zmienilem linie #6 na c:\ARCHIVEM i stworzylem ten katalog i tez ten
sam blad
8. dodalem linie #7 z zawartoscia * qpa qpa no i powrot do punktu #5
tylko ze wywalilo sie w lini #7
takie jest moje doswiadczenie z proba zapodania fix paka #2
MArek