Re: OS/2 install dysk > 4GB

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 19:27:20 MET DST

MarekS <MarekS_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl> wrote:

> Chcialem zaistalowac OS/2 (3 i 4) na dysku o pojemnosci > 4GB, ale
>program FDISK ma problemy z rozpoznawanie partycji o wielkosciach
>powyzej 1 GB (w przypadku takiego dysku)
>pokazuje smieszne liczby..
> Czy jakis fix-pack lub cos podobnego umozliwia poprawna istalalacje
>tego systemu ?

>dzieki za ew. odpowiedz

chyba jestes skazany tylko na siebie. przestaw dysk w tryb LBA,
potem kombinuj. zaloz partycje od samego poczatku. najpierw pokasuj
wszystko, restart, przestaw w LBA, restart, pozakladaj. co wyjdzie, nie wiem.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |