Re: o Internecie...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 19:24:31 MET DST

Jan Ryszard Plucinski <junidas_at_polbox.com> wrote:

>i czasem wybiera 0202122, dialer wywala sie po zakonczeniu connectora z
>komunikatem
>Error Protocol 2080. Czy ktos wie, co to znaczy? i o co tutaj chodzi?
>Komputer

masz zainstalowany FIXPAK 001 for Merlin ? jak nie to zainstaluj.
gdybys nie wiedzial gdzie jest, to jest chyba wszedzie. ja mam wersje US,
na ftp://pluton.pol.lublin.pl/sys/pub/ftp/os2/ dalej trafisz. na merlin UK
instaluje sie bez pudla. chcesz, to bierz. nie chcesz, szukaj wersji UK.
pewnie na sunsite jest, ale nie sprawdzalem.

ps: jak nie masz tego fixpaka, to odpal sobie dos navigator, i sprobuj
kilka razy zalozyc katalog na partycji HPFS i skasowac. w wiekszosci
przypadkow za pierwszym razem pojawiaja sie przecudne rejestry.

>Czy podejrzewac plyte, pamiec, system, com, tcpip czy swoja wiedze?

FIXPAK.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |